فروشگاه انوع فایل های مورد نیاز

محل لوگو

کسب درآمد هر 10 دقیقه 10000 تومان


کسب درآمد هر 10 دقیقه 10000 تومان

برای اینکه از همین امروز صاحب کسب و کار میلیونی شوید کافیست فقط چند دقیقه وقت بگذارید و توضیحات زیر را بخوانید.

 

کسب درآمد میلیونی بدون نیاز به اینترنت

 

  


شما توسط این پکیج میتوانید در هر 10 دقیقه 10000 هزارتومان  درآمد کسب کنید.

 

 اگر شما فرد بیکاری هستید ؟

اگر از تبلیغات و آگهی های  تکراری اینترنتی خسته شده اید ؟

اگر بارها در اینترنت به آگهی برخورد کرده اید که با کسب و کار اینترنتی میتوانید پولدار شوید ولی هیچ نتیجه ای نگرفته اید ؟!

اگر دیگر از سعی و تلاش از کسب درآمد با اینترنت خسته شده اید ؟

اگر مدت زیادی است که به دنبال شغل میگردید که با شخصیت و بودجه شما

سازگار باشد ؟

اگر نمی توانید شغل و کسب و کاری با بودجه کم و اندک خود پیدا کنید و

مشغول کار شوید ؟

 

اگر هزینه های زیادی بابت رفت و آمد برای پیدا کردن شغل متحمل شده اید و علاوه بر اینکه هیچ شغلی پیدا نکرده اید از جیب خود پول هزینه کرده اید و به جای نرسیده اید ؟!

پس دیگر نگران نباشید ؟!!!

شما عزیزان با این پکیج آموزشی

که برای اولین بار در ایران منتشر شده است.

و هیچ نمونه داخلی و خارجی دیگری ندارد شما میتوانید در عرض 30 دقیقه این شغل را بیاموزید و شغل خود را از همین امروز آغاز کنید.

لطفا بعد از کسب این هنر به هیج وجه هنرتان را بی ارزش نکنید و به رایگان برای کسی کار انجام ندهید.

شغلی مخصوص:

تمامی آقایان

و همه افراد جویای کار

چگونه با اطمینان خرید کنیم ؟!

تضمین درآمدزایی

کامل ترین آموزش موجود

پشتیبانی 24 ساعته قبل و بعد ازخرید

از همین امروز شروع به کار کنید .

 

این فرصت طلایی رو از دست ندهید

∗واژه بیکاری را برای همیشه از ذهنتان خارج کنید !!

∗ آموزش کامل راه اندازی این شغل پردرآمد در بیرون از خانه فقط در

30 دقیقه

∗∗درآمد مستقل را تجربه کنید  ∗∗

 

 چرا این کار شغل مناسبی است ؟!

 

چون دستمزدی بسیار بالا دارد

چون نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد

چون نیاز به ابزار گران قیمت نیست

چون نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد

چون نیاز به هیچ تخصص خاصی ندارد

چون هیچ نیاز به اینترنت ندارد

توجه:

حداقل درآمدی که برای این شغل میتوانید بدست آورید به شرح زیر است ؟!

کسب در آمد در هر 10 دقیقه 10000

و حداقل  در آمد  فقط در یک ساعت کاری بالای

100/000 تومان

و حداقل درآمد روزانه بالای

500/000تومان میباشد.

برای راه اندازی این شغل فوق العاده و پردرآمد چه چیزهایی لازم است.

شما عزیزان فقط با یک لپ تاپ و مبلغ 2،500،000 میتونیددر هر 10دقیقه 10هزار تومان بدست بیارید ممکنه که بگید مگه میشه فقط با یه لپ تاپ و2،500،000 تومن وجه نقد بتونیم که تو هر دقیقه 10 هزار تومان بدست بیاریم ؟

جواب شما، بله است، امروزه با وجود بودجه کم و سطح درآمد کم افراد جامعه و مشکلات و گرفتاری های بسیاری از مردم با وجود تعداد زیادی بیکار در جامعه همه دنبال یک راه مطمن و دنبال یک شغلی هستند که بتونند در مدت زمان کوتاهی به درامد بالایی برسند، 

که امروزه با کمک پیشرفت تکنولوژی و با به وجود آمدن دستگاه های جدید میشود از آنها کسب درآمد کرد.

نکته : دوستان عزیز ممکنه بپرسید این شغل چه شغلیه و قراره چیکار کنیم آیا به بازار فارکس و بورس ربطی داره !؟؟؟؟ باید بگم نه به هیچ کدوم از کارهای بالا ربطی نداره ، چون این شغل پردرآمد ربطی به اینترنت نداره، و شما قراره ارایه خدمات به مردم انجام بدید و در هر 10 دقیقه 10000 تومان درآمد کسب کنید. و اینکه راز این شغل چیه ما اومدیم توپکیج آموزش دادیم این شغل جدید 2018 چیه ؟

 

پس اگر کنجکاو هستید تا بدون اینترنت و با سرمایه کوچک

درآمد بزرگی کسب کنید این پکیج فوق العاده رو هرگز از دست ندید.

 

سایر توضیحات ↓

همین حالا می خوام به شما عرض کنم که ما توی این پکیج به شما آموزش دادیم که چطور بتونید یه شغل کاملا آسان و یک شغل بدون نیاز به مهارت خاصی ، بتونید درآمد میلیونی داشته باشید .

 اما چه کسانی هستند که میتونند از این پکیج استفاده کنند ! حتما میدونید که توی اینترنت آنقدر تبلیغات فراوانی وجود دارد که با انواع روش ها میخوان فقط محصولشون فروش برسونند و هی تبلیغات می کنند که از همین الان صاحب کسب درآمدمیلیونی شوید و یا از همین تبلیغات در اینترنت وجود دارد آیا همه اینها کاملا عملی هستند یعنی اینکه طرف این محصول میخره واقعا میلونر میشه باید بگم که نه خیر !!!

اون روش های کسب درآمد که اونا تبلیغ میکنند ممکنه واقعی باشه ولی اون قدر این روش ها پیچیده و گیج کننده است که اگر شما صدتا از اون برنامه ها رو هم بگیرید ممکنه به کارتون نیاد و ممکنه از اون صد نفری ک اون محصول تبلیغ شده با هزینه بسیار بالا میخرند فقط 10 نفر واقعا اون محصول رو بتونند استفاده کنند به همین علت که از صد نفر فقط 10 نفر واقعا اون محصول رو بتونند استفاده کنند به همین علت که از صد نفر فقط 10نفر به طور خوشبینانه بتونند از آن محصول استفاده بهینه کنند باعث شده که 90 نفری که اون محصول رو گرفتند به علت پیچیده بودن کسب و کار و یا ناکارآمد بودن اون محصول کاملا از خرید اینترنتی پشیمان شوند،و هر آگهی را که با کسب درآمد بالادر اینترنت ببینند دیگر به سوی آنها رجوع نکنند چون فکر میکنند که همه آنها کاملا بی خود و بی ارزش است و فقط هزینه کردندبیخودی میباشد و اگر واقعا کارآمد باشد در اینترنت مشاهده کنند به دلیل اینکه فکر می کنند این محصول مثل سایر محصولات است و به درد نمی خورد اشتباه می کنند.

حالا ما اومدیم به شما روشی جدید از کسب درآمد رو معرفی کردیم که شما به طور 100% تضمینی میتونید این شغل رو تو شهرتون یا استانتون راه اندازی کنید 

،

چرا میگم تمام افراد میتونند از این پیکج استفاده کنند ؟!

چون این پکیج و شغل معرفی شده هیچ نیازی به اینترنت ندارد و هیچ نیازی به سرمایه های بالا سرسام آور ندارد و به راحتی قابل راه اندازی برای تمام افراد هست

تا بتونند با لوازم کم و بسیار ساده به درآمد میلیونی واقعی داشته باشند .

درآمد فوق العاده و آسان با این شغل همین حالا که افراد دارند این متن رو میخونند به دلیل شکاک بودن آنها به این محصول باعث میشه که از 500 نفری که ممکنه این متن رو بخونند 496 نفر به دلیل شکاک بودن آنها به این محصول و کسب درآمد در هر دقیقه 10هزار تومان و یا عدم اطمینان به ما و عدم اعتماد به نفس باعث میشه که 496 نفر این محصول رو خریداری نکنند و اون 4نفر این محصول استثنایی را بخرند و با ماشیم آخرین سیستم توی خیابونها بچرخند و اون 496 نفر حسرت بخورند که آخه چرا من نمیتونم پولدار بشم و به خواسته هام برسم .

اون چهار نفری که با ماشین مدل بالا تو خیابون چرخ می زنند همان چهار نفری هستند که این محصول را خریداری کردند و این شغل را راه اندازی کردند هر چند که ممکنه کمی هم شک داشته باشند که آیا واقعا میشود در هر روز بالای 250 هزار تومان درآمد داشته یانه با وجود این محصول را خریداری کرده الان دارند نون محصول خریداری شده و راه اندزی آن شغل را میخورد.

پس فکر نکنید که هر کسی که این محصول رو دید خریداری میکنه، چون همانطور که میدونید تعداد افراد شکاک خیلی بیشتر از تعداد افرادی است که اهل ریسک هستند و با اعتماد به نفسی که دارند دست به انتخاب های ساده با اهداف فوق العاده پولساز خواهند زد.

حالا بستگی به شما داره که جزو 496 نفر باشید که حسرت می خورند یا جزو اون چهار نفری که با یک انتخاب زندگیشون رو زیر رو کردند.

 

در ضمن ما از صفر تاصد این شغل رو

برای شما + فیلم آموزشی در پیکج فراهم

کردیم تا در استفاده از آن به هیچ مشکلی برخورد نکنید.

 پس اگه تصمیم دارید  این محصول 100% تضمینی کاملا عملی را خریداری کنید.

لطفا آدرس ایمیل و شماره همراه خودتون رو به طور صحیح وارد کنید چون لینک دانلود فایلها پس از خرید به ایمیلتان ارسال خواهدشد ویا از طریق SMS به شماره موبایلتون ارسال میشه .

نکته بعدی اینکه وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح الزامی نیست .

شماره تماس پشتیبانی :

نکته : به دلیل مراجعه بسیار کاربران لطفا، فقط با ارسال پیامک و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید تا ما سریع شما را راهنمایی کنیم .

 آیدی تلگرام :

digi_d@


مبلغ واقعی 457,200 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 114,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1316

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (8)

فرید
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵

سلام.خدا خیرتون بده.حدود یک ساله بیکارم و نتونستم یک شغل پیدا کنم ولی خوشبختانه تونستم با این پکیجتون شغلم رو پیدا کنم و اطمینان دارم که موفق میشم به امید خدا چون واقعا یک شغل نو رو آموزش دادید در پناه خدا همیشه سلامت باشید ممنونم من و خانوادم شما رو دعای خیر میکنیم بابت این پکیجتون ممنونم

پاسخ :
سلام دوست عزیز سلامت باشید ما هم خوشحالیم که پکیج ما باعث بشه افراد بیکاری در بیان و صاحب یک شغل 100% تضمینی با درآمد فوق العاده بشن.
موفق باشید.

امیر علی
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۷

سلام.ببخشید این شغل مربوط به فروش کالاست؟

پاسخ :

نخیر این شغل بیرون از خانه هست و ربطی به فروش کالا نداره. بدون نیاز به اینترنت میباشد.

علی ارجمندی
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

سلام خداقوت من یک دانشجو هستم و لیسانس معماری دارم و فارغ التحصیل شدم و خدا روشکر معافیت سربازی گرفتم و دوسال جلو افتادم تو زندگی ، و طی دوسال میخوام سرمایه و اسباب زندگی رو فراهم کنم و احتیاج به یک شغل و یک خانه و سپس ماشین دارم آیا من میتونم که با این پکیج شما به خواسته هام در طی دو سال برسم یا خیر آیا واقعا این شغلی که تعریف کردید واقعا تضمینی هست و میشه به درآمد میلیونی رسید یا خیر ؟ لطفا صادقانه جواب بدید تا خدا هم شما روکمک کنه

پاسخ :

سلام اولا تبریک میگم بهتون چون خدا شما رو دوست داشته تا با پکیج ما آشنا بشید و بتونید خیلی راحت به آرزوهاتون برسید ، این شغل 100% تضمینیه یعنی هر شخصی این شغل رو راه اندازی بکنه 100% ماهانه میلیونی درآمد داره چرا؟؟ چون این شغل یک شغل جدید هست و یک شغل سرگرمی و ارایه خدمات به مردم هست که یعنی همه جای ایران طرفدار پیدا خواهد کرد و راحت میشود در هر 10 دقیقه 10000 تومان درآمد کسب کرد چون ما در پکیج با ویدیو بهتون آموزش دادیم که چطور بتونید به درآمد برسید و این شغل شگفت انگیز رو راه اندازی کنید.
شما خیلی راحت در عرض یک سال میتونید یک خانه و حتی ماشین هم بخرید به شرط اینکه تمام آموزشات ما رو عمل کنید .
موفق باشید.

s.majidi
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

سلام من یکی از جوانان بیکار هستم ، که خوشبختانه با این پکیج تونستم شغلم رو پیدا کنم . و مطمنم که حداقل توی یک هفته میتونم بالای یک میلیون در بیارم، چون این روش و شغلی که معرفی شده کاملا بدرد بخور و 100% پردرآمد هست که به عقل هیچ جن و انسی نمیرسه ، تشکر فراوان به دست اندرکاران محصول بابت این شغل فوق العاده

پاسخ:

خیلی ممنون. لطف شما باعث افتخار ماست که شما تونستید به هدفتون برسید.

منوچهر آذری
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹

سلام من این پکیج رو یک هفته قبل دانلود کردم که اولش کمی شک داشتم که بتونم با این پکیج به درآمد میلیونی برسم، ولی بعد از اینکه با شغل جدیدی که میشه باهاش مثل آب خوردن پول در اورد و الان یک هفته ای میشه این شغل رو راه اندازی کردم ، که خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم که به این درآمد بالا رسیدم و همچنین شغل بسیار مناسبی گیرم اومده، که حداقل درآمد روزانه من البته توی این هفته ماشالله ماشالله بالای 300 هزار تومن بوده، که واقعا حیرت آوره، و من این رو وظیفه خودم دونستم که بیام اینجا نظرم رو بنویسم تا حداقل بخشی از زحمات این عزیزانی که این پکیج رو ساختند تا من تونستم به شغل ایده آلم برسم جبران بشه، و یه نکته به عزیزانی بگم که تو خرید این پکیج شک دارند، باید بگم که آدم تا ریسک نکنه پیشرفت نمیکنه، منم ریسک کردم و این پکیج رو دانلود کردم .
با آرزوی موفقیت برای شما

پاسخ :

خیلی ممنون از لطف شما باعث افتخار ماست که شما تونستید به هدفتون برسید.

مجید اکبرزاده
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

سلام من این پکیج شمارو خریداری کردم که اصلا از خریدم پشیمون نیستم، چون با یک روش درآمدزایی فوق العاده بدون نیاز به اینترنت آشنا شدم که بسیار عالیهههه. خیلی ممنون ازتون

پاسخ :
سلام لطف دارید.

سید علی هشمتی
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

من تا حالا دوتا از برنامه های شبیه این تو اینترنت دانلود کردم که اصلا بدرد نخوره میترسم اینم مثل اونا باشه و الکی پولم هدر بره ؟1

پاسخ :

سلام ما به شما این اطمینان رو میدیم که با این پکیج حتما بتونید صاحب درآمد بالایی شوید ، و اگر از این پکیج ناراضی بودید پول شما رو برگشت خواهیم داد.
در ضمن این پکیجی که ما به شما معرفی کردیم بر خلاف سایر آگهی ها در اینترنت ، اینترنتی نمی باشد، یعنی شما برای راه انداز این شغل هیچ نیازی به اینترنت ندارید.

باقر محمودی
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

محصولتون رو دانلود کردم واقعا یک کسب و کار جدید می باشد، که ان شالله میخواهم آن راه راه اندازی کنم، و مطمنم که جواب میده. از زحماتون سپاسگذارم.

پاسخ:

خواهش میکنم. پشتیبانی وظیفه س. به امید موفقیت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما